W sytuacji, w której serwis, aplikacja mobilna czy też sklep internetowy zaczyna skupiać uwagę coraz większej liczby klientów, należy rozważyć zmianę swojego dotychczasowego rozwiązania hostingowego. W obliczu takiego zdarzenia, klient zawsze staje przed dokonaniem właściwego wyboru. Wówczas pojawia się także pytanie czy decyzja ... Więcej »
Nieustanna walka o klienta sprawia, że większość stron internetowych wspiera się zewnętrznymi narzędziami w celu zbierania statystyk, profilowania czy też szybszej formy kontaktu.O ile instalacja zewnętrznego kodu nie jest problemem, o tyle przy kilkunastu narzędziach robi nam się spory bałagan, strona ma do przetworzenia o wiele ... Więcej »
Czym jest piksel facebook i co nam daje? Dlaczego powinniśmy go wdrożyć u siebie na stronie, w którym miejscu i w jaki sposób? Facebook to obecnie portal skupiający największą społeczność,w której znajdują się też twoi potencjalni klienci. Zapewne nie raz przeglądając swoją tablice zauważyłeś że po prawej stronie oraz ... Więcej »
Marzec obfitował w sześć zmian dla usługi google adwords – warto je znać jeśli chcesz być na bieżąco i wykorzystać je dla jeszcze efektywniejszej reklamy. 1) Niestandardowe kolumny na poziomie słów kluczowych i reklam Na początku marca w panelu adwords jest możliwość dostosowywania które kolumny dla słów kluczowych i ... Więcej »
Kampania w adwords ruszyła, reklamy na Facebook kupione, google analytics w zakładce “Czas rzeczywisty” pokazuje że potencjalni klienci wchodzą, przeglądają, czytają, ale zamiast zakupów opuszczają stronę…Zastanawiasz się dlaczego tak jest? Przeczytaj 8 zasad po których wdrożeniu drastycznie zwiększy Ci się liczba ... Więcej »
Otrzymujemy sporo pytań w jaki sposób monitorujemy działanie serwerów – postanowiliśmy więc stworzyć serię wpisów na temat tego, w jaki sposób działa nasz monitoring.Na początku opiszemy jak sprawdzamy czy serwer faktycznie działa. Sprawdzenie tego czy serwer jest poprawnie widoczny i wiemy co się z nim dzieje opieramy na ... Więcej »