Co słychać w SEO #4

W tym tygodniu Google wprowadza na YouTube nowy zestaw narzędzi nazywany “pakietem kreatywnym”, Facebook ogłasza wprowadzenie reklam wideo na Facebooku Messenger, a Google daje dostęp do 16 miesięcy danych za pomocą interfejsu API wyszukiwarki Search Console Search.   NOWY ZESTAW NARZĘDZI YOUTUBE W PAKIECIE CREATIVE SUITE Niedawno ... Więcej »

25th Jun 2018
Co słychać w SEO #3

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.W tym tygodniu:Facebook opublikował nowy system opinii, który może uniemożliwić firmom wyświetlanie reklam, a także wprowadzić nowe wymagania dotyczące kierowania reklam na grupę ... Więcej »

19th Jun 2018
Advanced Analysis – nowe narzędzie dla klientów Google Analytics 360

Miesiąc temu google ogłosiło Advanced Analysis – nowe narzędzie w wersji beta dla klientów Google Analytics 360. Narzędzie to oferuje bardziej szczegółowe techniki analizy i głębsze możliwości eksploracji, dzięki czemu możesz lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną i wykorzystywać te ... Więcej »

18th Jun 2018
Co słychać w SEO #2

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.Zapraszam do lektury!   GOOGLE MOJA FIRMA PUBLIKUJE DWIE NOWE KATEGORIE POSTÓW Tworzenie postów w Google Moja Firma szybko staje się przydatnym narzędziem dla marketerów reklamujących ... Więcej »

8th Jun 2018
Co słychać w SEO #1

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.Zapraszam do lektury!   Google integruje Optimize z Adwords Niedawno firma Google wprowadziła integrację między Optymize a AdWords , mającą na celu ułatwić testowanie reklam i ... Więcej »

4th Jun 2018