Jaki wybrać hosting www?

Jaki wybrać hosting www?

Jaki wybrać hosting dla swojej witryny? Pytania o wybór hostingu pojawiają się nie tylko na różnych forach internetowych czy grup na Facebooku, ale również wszędzie, gdzie przewija się tematyka stron internetowych. Bardzo często pojawia się słowo “najlepszy hosting’, który jednak przy doborze oferty hostingowej jest bardzo względne. Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy wyborze hostingu?

Czytaj dalej »

Przekierowania z http na https obniżają ocenę strony przez google

Przekierowania z http na https obniżają ocenę strony przez google

Google od wielu miesięcy ogłasza, iż w najnowszej wersji przeglądarki przy witrynach bez certyfikatu ssl i protokołu https pojawi się ostrzeżenie że jest ona niebezpieczna.

Mało się natomiast mówiło o tym jak taka zmiana wpływa na postrzeganie przez google – większość opinii mówiła że strony na czas przekierowania delikatnie spadały w rankingu aby po chwili wrócić na swoje pozycję.

Kilka dni temu jedna z wypowiedzi pracownika google rzuciła na tą kwestię trochę więcej światła i można z niej odczytać coś, co wiele osób przewidywało od dawna.

Czytaj dalej »

Czy twoja strona jest dostosowana dla urządzeń mobilnych?

Czy twoja strona jest dostosowana dla urządzeń mobilnych?

CZY TWOJA STRONA JEST ZOPTYMALIZOWANA POD KĄTEM INDEKSOWANIA MOBILNEGO?

Nieco ponad trzy miesiące temu Google ogłosił, że będzie przechodzić na indeksowanie mobilne, aby pomóc w określeniu rankingu wartości stron. Pod koniec kwietnia Google zaczął wysyłać powiadomienia do webmasterów, wskazując, że ich witryny zostały “włączone” w przypadku indeksowania na urządzeniach przenośnych. Oznacza to, że każdy, kogo witryna mobilna nie jest jeszcze zoptymalizowana, znajdzie się daleko w tyle. W tym poście na blogu omówimy podstawy indeksowania na urządzeniach przenośnych i podamy kilka wskazówek, jak zoptymalizować witrynę, aby zmiana ta nie wpłynęła na nią negatywnie.

Czytaj dalej »

Google Marketing Platform – nowa usługa od google

Google Marketing Platform – nowa usługa od google

Świat online znacznie się różnił, gdy DoubleClick zadebiutował w 1996 roku. Rzeczy, które dziś uważamy za oczywiste, takie jak wysyłanie SMS-ów emoji, dzielenie się zabawnymi filmami z YouTube czy robienie selfie przez smartfony są od kilku lat.

Oczywiście zmiany w technologii oznaczają zmiany dla marketerów cyfrowych. Nastąpił rozwój kanałów, formatów i danych. Konsumenci są również bardziej świadomi tego, w jaki sposób są widoczni w sieci i w jaki sposób ich dane są wykorzystywane – i chcą większej kontroli.

Aby zająć się tymi nowymi problemami, marketerzy potrzebują narzędzi, które ułatwiają uzyskiwanie lepszych wyników w ich marketingu w sposób, który stawia na pierwszym miejscu prywatność. W rozwiązaniu tych problemów ma pomóc nowa usługa – Google Marketing Platform.

Czytaj dalej »

Co słychać w SEO #3

Co słychać w SEO #3

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.
W tym tygodniu:
Facebook opublikował nowy system opinii, który może uniemożliwić firmom wyświetlanie reklam, a także wprowadzić nowe wymagania dotyczące kierowania reklam na grupę docelową. Google natomiast wprowadził nowe ustawienia reklam i dodał nowe funkcje, aby ułatwić odkrywanie produktów firmy w sklepie i Internecie.
Zapraszam do lektury!

Czytaj dalej »

Advanced Analysis – nowe narzędzie dla klientów Google Analytics 360

Advanced Analysis – nowe narzędzie dla klientów Google Analytics 360

Miesiąc temu google ogłosiło Advanced Analysis – nowe narzędzie w wersji beta dla klientów Google Analytics 360. Narzędzie to oferuje bardziej szczegółowe techniki analizy i głębsze możliwości eksploracji, dzięki czemu możesz lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną i wykorzystywać te spostrzeżenia, aby zapewnić lepsze doświadczenia i osiągnąć cele biznesowe.
Przyjrzyjmy się zatem mu bliżej

Czytaj dalej »