Co słychać w SEO #3

Co słychać w SEO #3

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.
W tym tygodniu:
Facebook opublikował nowy system opinii, który może uniemożliwić firmom wyświetlanie reklam, a także wprowadzić nowe wymagania dotyczące kierowania reklam na grupę docelową. Google natomiast wprowadził nowe ustawienia reklam i dodał nowe funkcje, aby ułatwić odkrywanie produktów firmy w sklepie i Internecie.
Zapraszam do lektury!

FACEBOOK PUBLIKUJE NOWE NARZĘDZIE OPINII DLA REKLAM BIZNESOWYCH

Facebook stara się poprawić relacje biznesowe z klientami na ich platformie, udostępniając nowe narzędzie do przeglądania . To narzędzie, które można znaleźć na karcie Aktywność reklam, pozwala klientom przekazać opinie na temat ostatnich doświadczeń z reklamodawcami z Facebooka.

Poniższy obrazek pokazuje, jak wygląda formularz opinii. Wyświetla również krótką ankietę, która pozwala rozwinąć doświadczenie.


Podczas gdy Facebook powiedział, że dostarczy wskazówek dla firm, które otrzymują duże ilości negatywnych opinii, firma która umieszcza takie reklamy otrzyma zakaz prowadzenia dalszych reklam na Facebooku, jeśli opinie się nie poprawią

FACEBOOK WPROWADZA NOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE NIESTANDARDOWEGO KIEROWANIA ODBIORCÓW

Od 2 lipca Facebook sprawi, że proces kierowania na grupę docelową będzie przejrzysty dla użytkowników.

Oto pełna lista aktualizacji dotyczących niestandardowych wymagań odbiorców :

  • Firmy muszą pokazywać ludziom pochodzenie informacji o odbiorcach.
  • Firmy muszą zapewnić, że mogą udostępniać informacje o klientach swoim odpowiednim agencjom partnerskim.
  • Firmy zaczną częściej wyświetlać przypomnienia o obowiązku ochrony prywatności przed uruchomieniem reklam.
  • Wiele firm korzysta z niestandardowych narzędzi Facebooka, aby mieć pewność, że są skierowane do użytkowników, którzy mają większe szanse na związek z ich organizacją. Dowiedz się więcej o reklamie na Facebooku .

GOOGLE PUBLIKUJE NOWĄ WERSJĘ USTAWIEŃ REKLAM

Nowa wersja Ustawień reklam Google została uruchomiona, a jej celem jest pomoc użytkownikom w zrozumieniu sposobu, w jaki reklamy Google są wysyłane i tworzone. Obejmuje to wyjaśnienie czynników, które określają, które reklamy są wyświetlane każdemu użytkownikowi, na przykład aktywność użytkownika, która pozwala Google oszacować zainteresowanie..

GOOGLE WPROWADZA NOWE INNOWACJE W CELU POPRAWY ODKRYWANIA PRODUKTÓW

Firma Google wypuściła nowe funkcje, aby poprawić sposób odkrywania produktów i usług firmy.

Po pierwsze, rozszerzają rozszerzenia powiązanej lokalizacji na kampanie wideo w YouTube. Spowoduje to wyświetlenie wszystkich pobliskich miejsc, w których sprzedawane są te produkty, w celu przyciągnięcia klientów do fizycznych sklepów. Dodatkowo uruchomiono reklamy z lokalnego katalogu reklam graficznych Google, aby pomóc kupującym w wykryciu produktów firmy, a następnie w sklepie.

Na koniec Google publikuje nowe testy porównawcze cen w raportach Google AdWords, aby pokazać, jak inni sprzedawcy wyceniają te same produkty. Zapewni to wygodne i istotne informacje o cenach, dzięki czemu marketerzy i firmy mogą podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące reklam.

 

Tagi: , , ,