Co słychać w SEO #7

Co słychać w SEO #7

W tym tygodniu Google wprowadził mobilną “Szybką aktualizację” i uzupełniający raport “Mobilny Wynik Prędkości” w reklamach Google, wprowadził elastyczne reklamy w wyszukiwarce i pozwolił użytkownikom dodać przycisk “Zadzwoń teraz” do postów w Google Moja Firma.

AKTUALIZACJA PRĘDKOŚCI” NA URZĄDZENIU MOBILNYM GOOGLE TRWA

Od 9 lipca szybkość strony stała się czynnikiem rankingowym dla wszystkich wyszukiwań Google przeprowadzanych za pośrednictwem urządzeń przenośnych.

Poprzednio szybkość strony była czynnikiem rankingowym stosowanym tylko do wyszukiwań na komputerach. Ponieważ coraz więcej wyszukiwań przeprowadzanych jest na urządzeniach mobilnych, Google w końcu nadało prędkości swojej stronie znaczenie, biorąc pod uwagę ten czynnik w rankingu wyszukiwania.

Należy jednak pamiętać, że “Szybka aktualizacja” dotyczy tylko najwolniejszych stron i niewielkiego odsetka zapytań. Google potwierdza również, że powolna strona może nadal zajmować wysoką pozycję, jeśli ma “świetną, odpowiednią treść”.

Więcej o tym pisaliśmy w temacie mobile first

NOWY “MOBILE SPEED ​​SCORE” W REKLAMACH GOOGLE

Wraz z wprowadzeniem “Szybkiej aktualizacji” pojawiło się uzupełniające narzędzie, które ocenia szybkość ładowania strony docelowej, nowy “Mobilny Wynik Prędkości”.

To narzędzie ocenia twoje strony na 10-stopniowej skali, co pozwala ci zobaczyć strony “z lotu ptaka”, aby pomóc zorientować się, które strony wymagają uwagi. Wynik opiera się na wielu czynnikach, w tym na zależności między szybkością strony a potencjalnym współczynnikiem konwersacji.

“Mobilny Wynik Prędkości” można znaleźć w sekcji “Strony docelowe” w reklamach Google .

UCZENIE MASZYNOWE I ELASTYCZNE REKLAMY W WYSZUKIWARCE

Niedawno firma Google wprowadziła elastyczne reklamy w wyszukiwarce , które są oparte na technologii uczenia maszynowego Google.

Responsywne reklamy w wyszukiwarce łączą Twoją kreatywność z możliwościami uczenia maszynowego Google, aby pomóc Ci w dostarczaniu trafnych, wartościowych reklam. – Google

Marketerzy będą musieli po prostu przedstawić 15 wariantów nagłówków i cztery opisy, a Google zajmie się resztą. Google przetestuje różne kombinacje tych dwóch elementów, ucząc się, która reklama reklamowa najlepiej sprawdza się w przypadku różnych zapytań.

Według Google w ciągu najbliższych kilku miesięcy reklamy z elastycznym wyszukiwaniem zaczną być wyświetlane reklamodawcom.

PRZYCISK “ZADZWOŃ TERAZ” W GOOGLE MOJA FIRMA

Menedżerowie GMB mogą teraz dodawać przycisk “Zadzwoń teraz” do postów w Google Moja Firma.

Ta funkcja pozwala dotknąć przycisk aby wywołać połączenie telefoniczne z głównym numerem telefonu podanym na liście GMB.

Firmy nie mogą jednak zmienić tego numeru powiązanego z listą GMB i nie będzie można użyć numeru śledzenia.

Co więcej, użytkownicy są monitowani o pozostawienie opinii dla firmy po naciśnięciu przycisku. Firmy powinny zadbać o zapewnienie doskonałej obsługi przez telefon w przypadku, gdy klienci są skłonni zostawić recenzje po rozmowie.

Nowa funkcja przycisku “Zadzwoń teraz” jest teraz dostępna dla wszystkich kategorii biznesowych.

Tagi: , ,