W tym tygodniu badanie przeprowadzone przez firmę Marin Software ujawnia informacje o rywalizacji PPC między Amazon i Google, Facebook aktualizuje aplikację Ads Manager o nowe narzędzia kreatywne, a filmy z YouTube wyświetlają hashtagi wyszukiwania.
 
 

 

 

FIRMA MARIN SOFTWARE UJAWNIA INFORMACJE O RYWALIZACJI AMAZON I GOOGLE PPC

Marin Software, firma zajmująca się reklamą online w Ameryce, niedawno wydała kilka przydatnych informacji na temat stanu konkurencji między Amazon a Google.

Narzędzie reklamowe Amazon przyciąga uwagę reklamodawców cyfrowych. Wes MacLaggan, wiceprezes ds. Marketingu w Marin Software, przedstawił to tak:

“Amazon zasadniczo stał się potężną wyszukiwarką dla konsumentów, które znajdują się daleko od ścieżki zakupu. Chcemy pomóc reklamodawcom zwiększyć swoją obecność na tym ważnym kanale w nadchodzących kwartałach”.

Według badania Marin Software , międzynarodowi reklamodawcy przeznaczają obecnie 24 procent swoich ogólnych wydatków na reklamę cyfrową na platformę reklamową Amazon.

W raporcie  magazynu wyszukiwarek Mark Jackson z Vizion Interactive powiedział, że zwrot z inwestycji (ROAS) jest zdecydowanie lepszy w przypadku Amazon. Wynika to z faktu, że użytkownicy wyszukiwarki Amazon są zazwyczaj na ścieżce zakupowej.

Jednak algorytmy Amazona są bardziej złożone w porównaniu z Google; biorą pod uwagę takie rzeczy, jak recenzje, czyniąc licytację nieco bardziej skomplikowaną. Ponadto informują, że kampania reklamowa wymaga więcej czasu, aby przyspieszyć i osiągnąć maksymalną wydajność w Amazon.

W kwietniu 2018 roku Amazon wprowadził na rynek aplikację mobilną “Międzynarodowe zakupy”. Klienci są teraz w stanie kupować produkty w Amazon, automatycznie sortując produkty,  – na przykładktóre nie kwalifikują się do wysyłki do Nowej Zelandii. Aplikacja wyświetla dokładne ceny w NZD, koszty wysyłki i szacunkowe należności za import z Amazon.

FACEBOOK AKTUALIZUJE APLIKACJĘ MENEDŻER REKLAM

Jeśli obecnie korzystasz z reklam na Facebooku dla swojej firmy, mamy dobrą wiadomość. Facebook zaktualizował niedawno aplikację Menedżer reklam o zestaw narzędzi kreatywnych. Reklamodawcy mogą teraz tworzyć treści reklamowe w ruchu na urządzeniach mobilnych.

Menedżer reklam na Facebooku oferuje teraz następujące narzędzia kreacji:

  1. Nakładka tekstowa i polityka tekstowa.
  2. Image cropper.
  3. Konfigurowalne szablony reklam.
  4. Kształty, naklejki i logo. 

Zaktualizowana aplikacja Menedżer reklam jest już dostępna w systemie iOS i Android.

YOUTUBE WYŚWIETLA PRZESZUKIWANE HASHTAGI

YouTube wyświetla teraz hashtagi w filmach, aby pomóc użytkownikom odkryć inne filmy o tym samym temacie:

youtube hastag 

 

Hashtagi są wyświetlane w klikalnym niebieskim tekście nad tytułem wideo, np. #InMyFeelingsChallenge, i mogą być wykorzystywane przez twórców poprzez proste dodanie hashtagów do opisu filmu.

Kliknięcie hashtagu powoduje wyświetlenie najważniejszych filmów z tego tematu, najnowszych filmów wideo i sekcji “Wyszukiwanie powiązane z”. Użytkownicy mogą również wpisać hashtag bezpośrednio w pasku wyszukiwania.

Należy również pamiętać, że będą wyświetlane tylko pierwsze trzy hashtagi wymienione w opisach filmów, a także, że YouTube opracował zasady korzystania z hashtagów, których muszą przestrzegać twórcy, np. Powstrzymując się od nadmiernego tagowania.



Monday, July 23, 2018



« Powrót