W tym tygodniu Google aktualizuje wytyczne dotyczące oceny jakości wyszukiwania, reklamy Google wprowadzają nowe opcje parametrów adresu URL strony docelowej, a sam Google dodaje więcej szczegółów do funkcji wyszukiwania zdarzeń.
 

 

 

Wytyczne oceny jakości wyszukiwania google otrzymują aktualizację

Niedawno Google opublikował poprawioną wersję wytycznych dotyczących oceny jakości wyszukiwania – 164-stronicowy fragment treści online, który kładzie nacisk na wysokiej jakości treść główną.
 
Ta wskazówka dotyczy 10 000 oceniających jakość wyszukiwarek zakontraktowanych przez Google, którzy oceniają rzeczywiste wyszukiwania w Google. Ci zakontraktowani użytkownicy oceniają jakość stron u góry wyników wyszukiwania zgodnie z punktami określonymi w nowych wytycznych.
 
Jennifer Slegg (autor SEMPost) tak komentuje te wytyczne:
 

“Najbardziej zauważalną [zmianą] dla twórców treści jest to, że Google chce, aby ich oceniający nie tylko patrzyli na reputację samej strony, ale także samych twórców treści. Jest to jeden z obszarów, przez który wiele stron upada. “

Google chce nagradzać witryny, które publikują treści stworzone przez renomowanych twórców treści, aby ( na szczęście) złagodzić rozprzestrzenianie się fałszywych wiadomości. Ponadto Google przygotowuje się do walki z witrynami typu “clickbait”, które mogą obiecywać użytkownikom jeden rodzaj treści, ale jej nie dostarcza.

Dane zebrane od tych oceniających jakość zostaną wykorzystane do ulepszenia algorytmów wyszukiwania Google.

Zapoznaj się ze zmienionymi Wytycznymi dotyczącymi oceny jakości w wyszukiwarce Google  .

Reklamy google wprowadzają nowe opcje parametrów adresu url

Reklamy Google wprowadziły nowe opcje parametrów adresu URL strony docelowej przed terminem migracji na śledzenie równoległe (30 października 2018 r.).

Nowe pole “Ostateczny przyrostek adresu URL” pozwala teraz reklamodawcom wprowadzić maksymalnie osiem niestandardowych parametrów, znacznie więcej niż poprzednie ograniczenie do trzech. Zapewnia to większą liczbę opcji podczas określania parametrów stron docelowych – szczególnie przydatne w przypadku kont korzystających z oprogramowania śledzącego innej firmy.

Google obsługuje teraz wszystkie funkcje dla reklamodawców korzystających z systemów pomiaru kliknięć firm zewnętrznych. Umożliwi to marketerom łatwe migrowanie kont do śledzenia równoległego przed 30 października.

Aktualizacja google amps do funkcji wyszukiwania zdarzeń

Firma Google opublikowała nowe aktualizacje dla funkcji wyszukiwania zdarzeń w USA. Nowe funkcje obejmują osobiste rekomendacje na nowej karcie “Dla Ciebie”, oferujące więcej informacji o wydarzeniach, które mogą Cię zainteresować.

Dodatkowo Google będzie dostarczać kluczowe informacje o wydarzeniu, którego szukasz nie zabierając Cię na stronę internetową, skutecznie skracając podróż po wyszukiwaniu zdarzeń. Google wyświetli kluczowe informacje, takie jak czas, lokalizacja, dostawcy biletów i inne przydatne informacje o zdarzeniach.



Monday, July 30, 2018



« Powrót