Blog

Google Marketing Platform – nowa usługa od google

Świat online znacznie się różnił, gdy DoubleClick zadebiutował w 1996 roku. Rzeczy, które dziś uważamy za oczywiste, takie jak wysyłanie SMS-ów emoji, dzielenie się zabawnymi filmami z YouTube czy robienie selfie przez smartfony są od kilku lat.

Oczywiście zmiany w technologii oznaczają zmiany dla marketerów cyfrowych. Nastąpił rozwój kanałów, formatów i danych. Konsumenci są również bardziej świadomi tego, w jaki sposób są widoczni w sieci i w jaki sposób ich dane są wykorzystywane – i chcą większej kontroli.

Aby zająć się tymi nowymi problemami, marketerzy potrzebują narzędzi, które ułatwiają uzyskiwanie lepszych wyników w ich marketingu w sposób, który stawia na pierwszym miejscu prywatność. W rozwiązaniu tych problemów ma pomóc nowa usługa – Google Marketing Platform.

Czytaj dalej “Google Marketing Platform – nowa usługa od google”

Co słychać w SEO #3

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.
W tym tygodniu:
Facebook opublikował nowy system opinii, który może uniemożliwić firmom wyświetlanie reklam, a także wprowadzić nowe wymagania dotyczące kierowania reklam na grupę docelową. Google natomiast wprowadził nowe ustawienia reklam i dodał nowe funkcje, aby ułatwić odkrywanie produktów firmy w sklepie i Internecie.
Zapraszam do lektury!

Czytaj dalej “Co słychać w SEO #3”

Advanced Analysis – nowe narzędzie dla klientów Google Analytics 360

Miesiąc temu google ogłosiło Advanced Analysis – nowe narzędzie w wersji beta dla klientów Google Analytics 360. Narzędzie to oferuje bardziej szczegółowe techniki analizy i głębsze możliwości eksploracji, dzięki czemu możesz lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną i wykorzystywać te spostrzeżenia, aby zapewnić lepsze doświadczenia i osiągnąć cele biznesowe.
Przyjrzyjmy się zatem mu bliżej

Czytaj dalej “Advanced Analysis – nowe narzędzie dla klientów Google Analytics 360”

7 przydatnych strategii jak zwiększyć zaangażowanie na facebooku

Ciągłe zmiany algorytmów oraz celowe obcinanie zasięgów celem większych przychodów z reklam to największa zmora wszystkich którzy najwięcej ruchu i klientów zyskują właśnie z facebook-a.
Powoli kończą się czasy gdzie na naszej tablicy królowały posty z memami “oznacz znajomego który tak zrobił” a użytkownicy sami mocno nakręcali większe zasięgi – obecnie o wiele ważniejsza jest skuteczna strategia i zbliżanie się do użytkowników.
A jak to zrobić? Zapraszam do przeczytania 7 punktów które powinieneś zawrzeć w swojej strategi by naturalnie angażować swoich klientów.

Czytaj dalej “7 przydatnych strategii jak zwiększyć zaangażowanie na facebooku”

Najbardziej efektywne strategie treści dotyczące korzystania z obcych treści

Korzystanie z obcych ( tj napisanych przez innych) publikacji to fantastyczne strategie treści dla blogerów i właścicieli witryn, którzy chcą dodawać więcej treści do swojej witryny, a tym samym zwiększać ruch bez poświęcania niezliczonych godzin na pisanie własnych postów na blogu.

Czytaj dalej “Najbardziej efektywne strategie treści dotyczące korzystania z obcych treści”