SEO

Jak prawidłowo wykonać pozycjonowanie strony?

Pozycjonowanie stron jest nadal bardzo ważne. Google używa odpowiednich narzędzi, aby ustalić, o czym jest dana strona internetowa i cały czas je ulepsza. To, które słowa kluczowe są pozycjonowane w rankingu stron zależy od treści – w ramach tego Google przypisuje mniejszą lub większą trafność. Jak więc prawidłowo pozycjonować stronę?

Czytaj dalej “Jak prawidłowo wykonać pozycjonowanie strony?”

Przekierowania z http na https obniżają ocenę strony przez google

Google od wielu miesięcy ogłasza, iż w najnowszej wersji przeglądarki przy witrynach bez certyfikatu ssl i protokołu https pojawi się ostrzeżenie że jest ona niebezpieczna.

Mało się natomiast mówiło o tym jak taka zmiana wpływa na postrzeganie przez google – większość opinii mówiła że strony na czas przekierowania delikatnie spadały w rankingu aby po chwili wrócić na swoje pozycję.

Kilka dni temu jedna z wypowiedzi pracownika google rzuciła na tą kwestię trochę więcej światła i można z niej odczytać coś, co wiele osób przewidywało od dawna.

Czytaj dalej “Przekierowania z http na https obniżają ocenę strony przez google”

Czy twoja strona jest dostosowana dla urządzeń mobilnych?

CZY TWOJA STRONA JEST ZOPTYMALIZOWANA POD KĄTEM INDEKSOWANIA MOBILNEGO?

Nieco ponad trzy miesiące temu Google ogłosił, że będzie przechodzić na indeksowanie mobilne, aby pomóc w określeniu rankingu wartości stron. Pod koniec kwietnia Google zaczął wysyłać powiadomienia do webmasterów, wskazując, że ich witryny zostały “włączone” w przypadku indeksowania na urządzeniach przenośnych. Oznacza to, że każdy, kogo witryna mobilna nie jest jeszcze zoptymalizowana, znajdzie się daleko w tyle. W tym poście na blogu omówimy podstawy indeksowania na urządzeniach przenośnych i podamy kilka wskazówek, jak zoptymalizować witrynę, aby zmiana ta nie wpłynęła na nią negatywnie.

Czytaj dalej “Czy twoja strona jest dostosowana dla urządzeń mobilnych?”

Co słychać w SEO #3

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.
W tym tygodniu:
Facebook opublikował nowy system opinii, który może uniemożliwić firmom wyświetlanie reklam, a także wprowadzić nowe wymagania dotyczące kierowania reklam na grupę docelową. Google natomiast wprowadził nowe ustawienia reklam i dodał nowe funkcje, aby ułatwić odkrywanie produktów firmy w sklepie i Internecie.
Zapraszam do lektury!

Czytaj dalej “Co słychać w SEO #3”