Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.
Zapraszam do lektury!

 

Google integruje Optimize z Adwords

Niedawno firma Google wprowadziła integrację między Optymize a AdWords , mającą na celu ułatwić testowanie reklam i personalizację strony docelowej dla marketerów. Jako wizualny edytor Google dla stron docelowych, Optimize pozwala marketerom szybko i łatwo zmieniać i testować strony docelowe powiązane z ich reklamami AdWords.

Spotify, jedna z największych na świecie internetowych platform audio-streaming, przeprowadziła test A / B za pomocą Optimize 360 ​​(korporacyjna wersja Optimize). Testerzy użyli Optymalizatora, aby utworzyć niestandardową stronę docelową poświęconą audiobookom dla niemieckiej publiczności, wyświetlając tę ​​stronę połowie swoich użytkowników. Rezultaty były fenomenalne – niestandardowa strona docelowa zwiększyła subskrypcje serwisu Spotify o 24 procent.

Ta funkcja jest już dostępna w nowej wersji AdWords. Aby rozpocząć kierowanie wynikami poprzez testy A / B z Optymalizacją, postępuj zgodnie z instrukcjami od Google .

Google moja firma usuwa anonimowe recenzje

Google My Business wydaje się nie uwzględniać anonimowych opinii Google dotyczących ogólnej oceny firmy. Usunięcie tych opinii zgłoszone przez dwie osoby na Twitterze , to subtelne skinienie głową Google’a za promowanie lokalnego, odpowiedniego zaangażowania klientów z zarejestrowanych kont Google.

Właściciele firm również uznają tę wiadomość za przydatną. Zasadniczo anonimowe recenzje mogą być bardzo szkodliwe dla reputacji firmy w Internecie. Dzięki tej aktualizacji właściciele firm są w stanie skutecznie naprawić relacje z klientami.

John Mueller dostarcza kilku przydatnych informacji dla webmasterów

W ostatnim Google Hangouts John Mueller ujawnił przydatne informacje dla webmasterów na całym świecie:

  1. Posiadanie wielu witryn na tym samym adresie IP nie stanowi problemu – pojawia się problem, gdy witryny zawierają tę samą lub podobną treść, którą Google może uznać za “kolekcję witryn przejściowych”. W takim przypadku jedna z tych witryn może zostać zindeksowana lub wszyscy mogą zostać zdegradowani. John zalecił tworzenie mniejszej i silniejszej witryny za pomocą “unikalnych treści i unikalnych produktów”.
  2. Subdomeny i podkatalogi są traktowane w ten sam sposób w wyszukiwarce Google. Zaleca używanie poddomeny tylko wtedy, gdy strona jest inna niż aktualnie w witrynie.
  3. W ostatniej odpowiedzi na Twitterze John ujawnił, że Google nie obniża pozycji witryny w zależności od liczby literówek w treści. Sugeruje jednak naprawienie znanych problemów na stronie.


Monday, June 4, 2018



« Powrót