Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.
Zapraszam do lektury!

 

GOOGLE MOJA FIRMA PUBLIKUJE DWIE NOWE KATEGORIE POSTÓW

Tworzenie postów w Google Moja Firma szybko staje się przydatnym narzędziem dla marketerów reklamujących się w Google. W przeszłości pozwalała firmom komunikować się z klientami o nowościach i nadchodzących wydarzeniach biznesowych. Dzięki najnowszej aktualizacji firmy mogą teraz tworzyć “Oferty” i “Wiadomości o produktach”. Oto podział tych nowych funkcji od Google :

Oferta: Posty, które zapewniają promocyjne wyprzedaże lub oferty Twojej firmy. Oferty wymagają tytułu oraz dat i godzin rozpoczęcia / zakończenia. Przycisk wezwania do działania “Wyświetl ofertę” jest automatycznie dodawany do postu. Możesz również dołączyć do postu zdjęcie / film, kod kuponu, link i warunki korzystania z usługi. Na przykład pizzeria może reklamować 20% tańszą pizzę przez tydzień.

Posty produktów: posty, które podkreślają konkretny produkt, który sprzedaje Twoja firma. Posty produktów wymagają tytułu i zdjęcia lub filmu. Możesz również dołączyć przycisk wezwania do działania i inne informacje. Na przykład sklep z artykułami elektronicznymi może promować nowy telefon na sprzedaż.

Posty umożliwiają firmom zweryfikowanym przez Google łączenie się z klientami za pomocą platformy wyszukiwania, jak nigdy dotąd – wraz ze zdjęciami, filmami, przyciskami wezwań do kliknięcia i wieloma innymi.

GOOGLE OFICJALNIE URUCHAMIA PULPIT NAWIGACYJNY DLA AGENCJI

Panel administracyjny Google Moja Firma został oficjalnie uruchomiony! Nowy panel pozwala agencjom marketingowym i lokalnym firmom SEO zarządzać aukcjami w jednej, łatwej w użyciu platformie.

Oto najważniejsze funkcje nowego pulpitu nawigacyjnego:

  • Firmy mogą zarządzać nieograniczoną liczbą lokalizacji w panelu agencji, eliminując limit 100 lokalizacji na konto.
  • Wysyłanie i odbieranie zaproszeń do zarządzania listami jest teraz znacznie łatwiejsze.
  • Grupy lokalizacji i grupy użytkowników pozwalają na bardziej wydajne zarządzanie firmą w agencjach i zespołach.
  • Funkcja wyszukiwania pozwala użytkownikom wyszukiwać lokalizacje w obrębie całego konta lub grupy lokalizacji.

NOWY DODATEK GOOGLE ADWORDS WYDANY W ARKUSZACH GOOGLE

W Arkuszach Google został wydany nowy dodatek Google AdWords – mający na celu usprawnienie procesu raportowania dla użytkowników AdWords.

Nowe narzędzie Google AdWords można bezpłatnie pobrać, pomagając specjalistom ds. Marketingu tworzyć niestandardowe raporty z wykorzystaniem ich danych AdWords z jednego lub więcej kont AdWords. Marketerzy mogą wybrać kolumny, które mają być uwzględnione w swoich raportach, które można odświeżyć, dodając najnowsze dane AdWords.



Friday, June 8, 2018



« Powrót