Google Marketing Platform – nowa usługa od google

Google Marketing Platform – nowa usługa od google

Świat online znacznie się różnił, gdy DoubleClick zadebiutował w 1996 roku. Rzeczy, które dziś uważamy za oczywiste, takie jak wysyłanie SMS-ów emoji, dzielenie się zabawnymi filmami z YouTube czy robienie selfie przez smartfony są od kilku lat.

Oczywiście zmiany w technologii oznaczają zmiany dla marketerów cyfrowych. Nastąpił rozwój kanałów, formatów i danych. Konsumenci są również bardziej świadomi tego, w jaki sposób są widoczni w sieci i w jaki sposób ich dane są wykorzystywane – i chcą większej kontroli.

Aby zająć się tymi nowymi problemami, marketerzy potrzebują narzędzi, które ułatwiają uzyskiwanie lepszych wyników w ich marketingu w sposób, który stawia na pierwszym miejscu prywatność. W rozwiązaniu tych problemów ma pomóc nowa usługa – Google Marketing Platform.

Platforma marketingu Google łączy DoubleClick Digital Marketing i Google Analytics 360 Suite, aby pomóc Ci zaplanować, kupić, zmierzyć i zoptymalizować cyfrowe multimedia i wrażenia klienta w jednym miejscu. Platforma Google Marketing ma ułatwić dostarczanie trafniejszego i skuteczniejszego marketingu, zapewniając poszanowanie prywatności klientów i kontrolę nad ich danymi.

google marketing platform

W robionej ostatnio przez google ankiecie dotyczącej globalnych organizacji marketingowych gigant dowiedział się, że priorytetem nr 1 dla marketerów jest lepsze zrozumienie ich klientów. Oferując narzędzia, które ułatwiają współpracę i dzielenie się spostrzeżeniami, Platforma Google Marketing pomaga osiągnąć to pierwsze podejście marketingowe.
W Stanach Zjednoczonych firma adidas zaczęła współpracować ze swoimi zespołami cyfrowymi, aby dzielić się spostrzeżeniami i lepiej zrozumieć swoich klientów. Chris Murphy, szef działu Digital Experience, opisuje swoje podejście:

“Nasze zespoły  współpracują ze sobą w jednym środowisku, w którym możemy zobaczyć spostrzeżenia widzów, ich kreatywność, miejsce i sposób ich wykonania oraz dokonywać zmian prawie w czasie rzeczywistym.”

Lepsze wyniki dzięki reklamom i analityce

Platforma Google Marketing Platform opiera się na istniejących integracjach między pakietem Google Analytics 360 a produktami reklamowymi DoubleClick. Specjaliści ds. Marketingu osiągnęli świetne wyniki, wykorzystując razem reklamy i technologię analityczną. Na przykład BookIt wykorzystał Analytics 360, aby uzyskać informacje na temat typów podróżnych zainteresowanych swoją marką i wykorzystał te spostrzeżenia, aby stworzyć bardziej odpowiednie kampanie w Display & Video 360. W rezultacie uzyskano 20-procentowy wzrost przychodów.
Teraz, dzięki platformie marketingowej Google możemy wprowadzić nowe sposoby, aby nasze produkty działały jeszcze lepiej razem. Na przykład nowe Centrum Integracji pomaga odkrywać i łatwo konfigurować połączenia między produktami:

google marketing platform

Google Marketing Platform obsługuje również ponad 100 integracji z giełdami, rozwiązaniami pomiarowymi i innymi dostawcami technologii. Krótko mówiąc, możesz wybrać, jakie usługi kupujesz, jak je kupujesz i jak je mierzysz.

Search Ads 360 i Display & Video 360

Google Marketing Platform wprowadza również zmiany w niektórych produktach reklamowych.
Search Ads 360 to nowa nazwa DoubleClick Search. Reklamy w wyszukiwarce 360 ​​będą nadal pomagać w planowaniu, kupowaniu i mierzeniu kampanii w sieci wyszukiwania oraz w innych wyszukiwarkach.

Display & Video 360 łączy funkcje reklam displayowych: DoubleClick Bid Manager, Campaign Manager, Studio i Audience Center. Display & Video 360 pozwala na kompleksowe prowadzenie kampanii reklamowych w jednym miejscu, zwiększając efektywność pracy i pomagając zespołom robić więcej razem.

Nie przejmuj się – Menedżer kampanii i inne produkty DoubleClick nie odejdą od razu. Tak samo jak z wprowadzeniem nowego interfejsu google adwords, i w tym przypadku google będzie stopniowo przenosić klientów na format Display & Video 360, gdy pojawią się dodatkowe funkcje.

 

Tagi:

1 thought on “Google Marketing Platform – nowa usługa od google

Comments are closed.