Ciągłe zmiany algorytmów oraz celowe obcinanie zasięgów celem większych przychodów z reklam to największa zmora wszystkich którzy najwięcej ruchu i klientów zyskują właśnie z facebook-a.
Powoli kończą się czasy gdzie na naszej tablicy królowały posty z memami “oznacz znajomego który tak zrobił” a użytkownicy sami mocno nakręcali większe zasięgi – obecnie o wiele ważniejsza jest skuteczna strategia i zbliżanie się do użytkowników.
A jak to zrobić? Zapraszam do przeczytania 7 punktów które powinieneś zawrzeć w swojej strategi by naturalnie angażować swoich klientów.

 

1. Świętuj święta

I nie pisze tutaj o nowym roku czy Wielkanocy – o nich pamięta praktycznie każdy i ciężko jest się wyróżnić w tych dniach czymś szczególnym.
Ale poza świętami które każdy zna funkcjonuje też kalendarz świąt nietypowych który to zwiera listę ważnych dni dla praktycznie każdej branży. Znajdź najbliższe święto z którym mogą się  utożsamić twoi klienci i zobacz jak rośnie zaangażowanie na facebooku

Pełna lista świąt nietypowych: