W tym tygodniu Google zmienia swoje produkty reklamowe, wprowadza inteligentne kampanie na nowej platformie reklam Google o zmienionym profilu marki, zachęca firmy do edytowania własnych paneli wiedzy i zapewnia nowe informacje od klientów dzięki subiektywnym atrybutom.
GOOGLE REBRANDUJE SWOJE PRODUKTY REKLAMOWE
Świat marketingu cyfrowego jest oszołomiony dzięki najświeższym wiadomościom Google o rebrandingu całej gamy produktów reklamowych. Google jednoczy swoje produkty w trzech, prostszych kategoriach:
- Google AdWords staje się Google Ads;
- Google Marketing Platform łączy produkty reklamodawców: DoubleClick i Google Analytics 360
- Google Ad Manager jednoczy DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange.
Firma udostępni bardziej szczegółowe informacje na temat tych zmian w Google Marketing Live w dniu 10 lipca, godz. 9.00 czasu pacyficznego / 12:00 czasu ET.
GOOGLE WPROWADZA INTELIGENTNE KAMPANIE W REKLAMACH GOOGLE
Rebrandowe google ads uruchamiają inteligentne kampanie – nowe domyślne reklamy dla małych firm . Inteligentne kampanie będą zawierać nowe funkcje, które ułatwią małym firmom dotarcie do klientów, takie jak:
- nowy selektor obrazu, który pozwala firmom wybrać trzy najlepsze polecane obrazy;
- automatyczna optymalizacja kierowania w celu generowania większej liczby potencjalnych klientów za pomocą sygnałów behawioralnych, lokalizacji, urządzeń i innych
- raportowanie na wysokim poziomie.
Google wdrożyło inteligentne kampanie w Stanach Zjednoczonych i będzie je uruchamiać na całym świecie przez cały rok.
CHCESZ ZARZĄDZAĆ SWOIM WŁASNYM PANELEM WIEDZY W GOOGLE?
Panele wiedzy w wyszukiwarkach Google dla SERP mogą być teraz zgłaszane przez ich odpowiednie podmioty za pośrednictwem nowego procesu weryfikacji Google.
Każda osoba, organizacja, drużyna sportowa, wydarzenie i własność medialna z panelem wiedzy kwalifikują się do weryfikacji i sugerują zmiany wyświetlanych informacji. Po prostu wyszukaj swoje nazwisko lub organizację w wyszukiwarce i kliknij lub naciśnij podpowiedź pod panelem wiedzy, aby rozpocząć proces weryfikacji .
O ile podmioty mogą sugerować wybrane zdjęcia i “faktyczne zmiany” w informacjach w odpowiednich panelach wiedzy, Google nie zezwala na zmiany w:
- napisach na filmie obcojęzycznym;
- Fragmentach Wikipedii;
- obrazach innych niż główny obraz
NOWE SUBIEKTYWNE ATRYBUTY GOOGLE MOJA FIRMA
Google Moja Firma (GMB) to świetna platforma, szczególnie dla lokalnych firm. Teraz GMB pomaga właścicielom kawiarni i restauracji dowiedzieć się więcej o tym, co ich odbiorcy myślą poprzez nową funkcję: subiektywne atrybuty.
Przesyłając nową opinię Google, klienci mogą teraz dodawać wiele subiektywnych atrybutów. Jeśli ten konkretny atrybut zostanie przesłany z wystarczającą częstotliwością, pojawi się na liście GMB, którą zobaczą inni użytkownicy.
Przykłady: przytulne, romantyczne, godne uwagi koktajle, dobre do uprawiania sportu, popularne na lunch i wiele więcej!
Ponieważ opinie klientów są oparte na ich doświadczeniu, informacje są subiektywne. Jest uważany za wartościowy dla innych klientów, ponieważ opisuje atmosferę i atmosferę danego miejsca.Te spostrzeżenia dobrze łączą się z atrybutami obiektywnymi, które obejmują wgląd w to, czy dane miejsce jest przystosowane dla osób na wózkach inwalidzkich, czy ma Wi-Fi itp.
Monday, July 2, 2018