Support PIN w HostMark 

Chcesz, by ktoś skontaktował się z nami w Twoim imieniu?

Księgowa, Programista, Administrator Twojej strony www itp.

 

Teraz to nie problem!

Załatwisz to w bardzo prosty sposób:

- Zaloguj się do swojego Panelu Klienta.

- Po prawej stronie znajdziesz opcję “Support PIN”.

- Zapisz PIN

- Przekaż PIN księgowej, administratorowi, programiście - w zależności od tego, kto ma mieć do niego dostęp.

- Gdy ktoraś z tych osób zadzwoni do nas w Twoim imieniu, będzie poproszony o podanie Twoich danych oraz kodu “Support PIN”.

- Po takiej autoryzacji możemy osobę kontaktującą się w Twoim imieniu, obsłużyć

 

Proste prawda ?

 

Kod PIN jest zmieniany automatycznie co 24 godziny, dodatkowo możesz samodzielnie wygenerować nowy kod PIN i tym samym poprzedni staje się nieważny.



Thursday, July 2, 2020



« Back