Support PIN w HostMark
Chcesz, by ktoś skontaktował się z nami w Twoim imieniu?
Księgowa, Programista, Administrator Twojej strony www itp.
Teraz to nie problem!
Załatwisz to w bardzo prosty sposób:
- Zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
- Po prawej stronie znajdziesz opcję “Support PIN”.
- Zapisz PIN
- Przekaż PIN księgowej, administratorowi, programiście - w zależności od tego, kto ma mieć do niego dostęp.
- Gdy ktoraś z tych osób zadzwoni do nas w Twoim imieniu, będzie poproszony o podanie Twoich danych oraz kodu “Support PIN”.
- Po takiej autoryzacji możemy osobę kontaktującą się w Twoim imieniu, obsłużyć
Proste prawda ?
Kod PIN jest zmieniany automatycznie co 24 godziny, dodatkowo możesz samodzielnie wygenerować nowy kod PIN i tym samym poprzedni staje się nieważny.
Donnerstag, Juli 2, 2020