Błąd Sender address rejected: not logged in przy wysyłce poczty

Błąd Sender address rejected: not logged in oznacza iż dane używane do połączenia nie są poprawne, i nie zostaliśmy zalogowani do konta pocztowego.

Przyczyn tego komunikatu może być wiele – zły/niepełny login, błędne hasła, literówka, zła nazwa serwera pocztowego itp., jednak wszystkie związane są z naszymi ustawieniami.

Rozwiązaniem jest weryfikacja i poprawienie ustawień do wysyłki.

  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Jak zmienić hasło do konta e-mail?

Aby dokonać zmiany hasła do danej skrzynki pocztowej logujemy się do panelu directadmin następnie...

Jak skonfigurować konto pocztowe w kliencie poczty thunderbird ?

Konfiguracja konta pocztowego w kliencie poczty thunderbird to zaledwie kilka prostych kroków....

Jak dodac konto pocztowe?

Jak dodać konto pocztowe na naszym serwerze?   W celu utworzenia nowej skrzynki pocztowej we...

Jak przekierowac wiadomości e-mail na inne konto pocztowe?

Aby przekierować wiadomości e-mail czyli pocztę na inne konto e-mail znajdujące się na...

Jak pobrać wiadomość email do formatu .eml ?

Aby pobrać wiadomość email wraz z pełnymi nagłowkami którą można przekazać potem dalej należy...