Wskazany komunikat błędu oznacza, iż wiadomość nie została wysłana poprawnie gdyż adres ip serwera poczty z którego wysyłamy wiadomość znajduje się na czarnej liście firmy zajmującej się ochroną serwerów przed spamem, tj barracudacentral.org
Aby rozwiązać ten problem:
Jeśli masz serwer pocztowy w naszej firmie – skontaktuj się z nami na pomoc@hostmark.pl – zweryfikujemy przyczynę i rozwiążemy problem.
Jeśli poczta jest wysyłana na nasz serwer – napisz do firmy w której masz wykupioną usługę serwera pocztowego i z której wysyłasz pocztę.
Nie zalecamy samodzielnego usuwania adresacji ze wskazanej listy ( tak zwanego delistingu) – wykonanie tej operacji bez wcześniejszej weryfikacji i rozwiązania przyczyny spowoduje, że za chwilę ip ponownie zostanie tam wpisane bez możliwości wypisania.
Dodatkowo, na moment pisania artykułu barracuda dość opieszale reaguje na zgłoszenia delistingu, więc tym bardziej najlepiej zweryfikować i rozwiązać jego przyczynę.