Błąd 554 5.7.1 You are not allowed to connect przy wysyłce poczty

Jeśli podczas wysyłki poczty otrzymujesz komunikat zwrotny o treści

SMTP error from remote mail server after initial connection:
554 5.7.1 You are not allowed to connect.

Oznacza to, iż adresacja ip została zablokowana na listach firmy symantec

Aby rozwiązać ten problem:

Jeśli wysyłka jest z serwera w naszej firmie – należy pilnie skontaktować się z nami w celu weryfikacji przyczyny znalezienia się adresacji ip na wskazanej liście oraz jej usunięcia z niej.

Jeśli poczta jest wysyłana z serwera w innej firmie należy skontaktować się z firmą obsługującą pocztę.

Nie zalecamy samodzielnego usuwania adresacji ze wskazanej listy ( tak zwanego delistingu) – wykonanie tej operacji bez wcześniejszej weryfikacji i rozwiązania przyczyny spowoduje, że za chwilę ip ponownie zostanie tam wpisane bez możliwości wypisania.

  • 1 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Jak zmienić hasło do konta e-mail?

Aby dokonać zmiany hasła do danej skrzynki pocztowej logujemy się do panelu directadmin następnie...

Jak skonfigurować konto pocztowe w kliencie poczty thunderbird ?

Konfiguracja konta pocztowego w kliencie poczty thunderbird to zaledwie kilka prostych kroków....

Jak dodac konto pocztowe?

Jak dodać konto pocztowe na naszym serwerze?   W celu utworzenia nowej skrzynki pocztowej we...

Jak przekierowac wiadomości e-mail na inne konto pocztowe?

Aby przekierować wiadomości e-mail czyli pocztę na inne konto e-mail znajdujące się na...

Jak pobrać wiadomość email do formatu .eml ?

Aby pobrać wiadomość email wraz z pełnymi nagłowkami którą można przekazać potem dalej należy...