Jak wyłączyć filtrowanie poczty pod kątem spamu dla danego konta

Aby wyłączyć filtrowania poczty pod kątem spamu należy wykonać następujące kroki:

1.Logujemy się do panelu directadmin

2.Wybieramy dowolną nazwę domeny ( filtrowanie wyłączamy globalnie dla całego konta więc nie ma znaczenia którą domenę wybierzemy)

3. Odnajdujemy i wybieramy opcję “Konfiguracja Spamassassina” – jest ona mniej więcej w połowie ekranu w lewej kolumnie:

konfiguracja spamassassin

 

 

 

 

 

 

 

 

4. w opcji “Co robić ze spamem?” wybieramy “Prześlij do odbiorcy (nie rób nic)”:

 

 

 

 

 

Po wybraniu przechodzimy na sam dół i zapisujemy zmiany.

  • 0 Users Found This Useful
Was this answer helpful?

Related Articles

Jak zmienić hasło do konta e-mail?

Aby dokonać zmiany hasła do danej skrzynki pocztowej logujemy się do panelu directadmin następnie...

Jak skonfigurować konto pocztowe w kliencie poczty thunderbird ?

Konfiguracja konta pocztowego w kliencie poczty thunderbird to zaledwie kilka prostych kroków....

Jak dodac konto pocztowe?

Jak dodać konto pocztowe na naszym serwerze?   W celu utworzenia nowej skrzynki pocztowej we...

Jak przekierowac wiadomości e-mail na inne konto pocztowe?

Aby przekierować wiadomości e-mail czyli pocztę na inne konto e-mail znajdujące się na...

Jak pobrać wiadomość email do formatu .eml ?

Aby pobrać wiadomość email wraz z pełnymi nagłowkami którą można przekazać potem dalej należy...