Aby przekierować wiadomości e-mail czyli pocztę na inne konto e-mail znajdujące się na zewnętrznym serwerze należy wykonać następujące kroki.
Logujemy się do panelu directadmin oraz tworzymy skrzynkę pocztową z której wiadomości mają być przekierowane na inne konto.
Opis jak to zrobić znajdziemy w linku poniżej:
https://hostmark.pl/baza-wiedzy/jak-dodac-konto-pocztowe/
Jeśli mamy już konto pocztowe – pomijamy powyższy krok i przechodzimy do punktów poniżej:
Po utworzeniu skrzynki pocztowej logujemy się danymi wygenerowanymi danymi do webmail roundcube.
Link do roundcube znajduje się w panelu directadmin sekcja zarządzanie kontami e-mail – Webmail: Roundcube
Logujemy się wygenerowanymi danymi
Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki ustawienia – filtry – dodaj nowy filtr i następująco wypełniamy:
1. Nazwę filtru która jest obojętna.
2. Zaznaczamy aby były przekierowywane wszystkie wiadomości
3. Zaznaczamy iż mają być przekierowywane na inny adres e-mail
4. Podajemy adres e-mail na jaki mają być przekierowywane wiadomości
Po ustawieniu wszystkiego w podany sposób klikamy zapisz.
Przekierowanie jest już aktywne, wiadomości trafiają na wskazany przez nas adres e-mail.