Co słychać w SEO #8

W tym tygodniu badanie przeprowadzone przez firmę Marin Software ujawnia informacje o rywalizacji PPC między Amazon i Google, Facebook aktualizuje aplikację Ads Manager o nowe narzędzia kreatywne, a filmy z YouTube wyświetlają hashtagi wyszukiwania.         FIRMA MARIN SOFTWARE UJAWNIA INFORMACJE O RYWALIZACJI AMAZON I GOOGLE ... Więcej »

23rd Jul 2018
Jaki wybrać hosting www?

Jaki wybrać hosting dla swojej witryny? Pytania o wybór hostingu pojawiają się nie tylko na różnych forach internetowych czy grup na Facebooku, ale również wszędzie, gdzie przewija się tematyka stron internetowych. Bardzo często pojawia się słowo “najlepszy hosting’, który jednak przy doborze oferty hostingowej jest bardzo ... Więcej »

17th Jul 2018
Co słychać w SEO #7

W tym tygodniu Google wprowadził mobilną “Szybką aktualizację” i uzupełniający raport “Mobilny Wynik Prędkości” w reklamach Google, wprowadził elastyczne reklamy w wyszukiwarce i pozwolił użytkownikom dodać przycisk “Zadzwoń teraz” do postów w Google Moja Firma.     AKTUALIZACJA PRĘDKOŚCI” NA URZĄDZENIU ... Więcej »

16th Jul 2018
Przekierowania z http na https obniżają ocenę strony przez google

Google od wielu miesięcy ogłasza, iż w najnowszej wersji przeglądarki przy witrynach bez certyfikatu ssl i protokołu https pojawi się ostrzeżenie że jest ona niebezpieczna. Mało się natomiast mówiło o tym jak taka zmiana wpływa na postrzeganie przez google – większość opinii mówiła że strony na czas przekierowania delikatnie ... Więcej »

15th Jul 2018
Czy twoja strona jest dostosowana dla urządzeń mobilnych?

CZY TWOJA STRONA JEST ZOPTYMALIZOWANA POD KĄTEM INDEKSOWANIA MOBILNEGO? Nieco ponad trzy miesiące temu Google ogłosił, że będzie przechodzić na indeksowanie mobilne, aby pomóc w określeniu rankingu wartości stron. Pod koniec kwietnia Google zaczął wysyłać powiadomienia do webmasterów, wskazując, że ich witryny zostały ... Więcej »

15th Jul 2018
Co słychać w SEO #6

W tym tygodniu Google publikuje statystyki dotyczące corocznego raportu spamu na rok 2017 i odpowiada na opinie o nowym panelu agencji Google Moja Firma dla kont firmowych. Facebook umożliwia użytkownikom przeglądanie wszystkich reklam wyświetlanych przez fanpage a my na szybko spojrzymy na zautomatyzowane narzędzia w nowych reklamach ... Więcej »

9th Jul 2018
Co słychać w SEO #5

W tym tygodniu Google zmienia swoje produkty reklamowe, wprowadza inteligentne kampanie na nowej platformie reklam Google o zmienionym profilu marki, zachęca firmy do edytowania własnych paneli wiedzy i zapewnia nowe informacje od klientów dzięki subiektywnym atrybutom.   GOOGLE REBRANDUJE SWOJE PRODUKTY REKLAMOWEŚwiat marketingu cyfrowego ... Więcej »

2nd Jul 2018
Co słychać w SEO #4

W tym tygodniu Google wprowadza na YouTube nowy zestaw narzędzi nazywany “pakietem kreatywnym”, Facebook ogłasza wprowadzenie reklam wideo na Facebooku Messenger, a Google daje dostęp do 16 miesięcy danych za pomocą interfejsu API wyszukiwarki Search Console Search.   NOWY ZESTAW NARZĘDZI YOUTUBE W PAKIECIE CREATIVE SUITE Niedawno ... Więcej »

25th Jun 2018
Co słychać w SEO #3

Rozpoczynamy nową serię na blogu pod tytułem “Co słychać w SEO”. Seria ta prezentuje najważniejsze artykuły o tematyce SEO i SEM z tygodnia.W tym tygodniu:Facebook opublikował nowy system opinii, który może uniemożliwić firmom wyświetlanie reklam, a także wprowadzić nowe wymagania dotyczące kierowania reklam na grupę ... Więcej »

19th Jun 2018
Advanced Analysis – nowe narzędzie dla klientów Google Analytics 360

Miesiąc temu google ogłosiło Advanced Analysis – nowe narzędzie w wersji beta dla klientów Google Analytics 360. Narzędzie to oferuje bardziej szczegółowe techniki analizy i głębsze możliwości eksploracji, dzięki czemu możesz lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną i wykorzystywać te ... Więcej »

18th Jun 2018