Konfiguracja klienta pocztowego na Mac OS

Przed rozpoczęciem konfiguracji będziesz potrzebował nazwy serwera poczty wychodzącej i przychodzącej.
Nazwa serwera poczty jest identyczna jak nazwa serwera – aby ją sprawdzić zaloguj się do panelu klienta, wybierz z górne Menu “Usługi”–> “Moje usługi” i pod daną usługą będzie podana jej nazwa.

Przykładowa nazwa serwera to vpsxxx.uphost.pro

Aby skonfigurować klienta poczty na Mac OS:

1.W pierwszym kroku uruchomienia systemowego programu pocztowego należy wybrać “Dodaj inne konto pocztowe” i nacisnąć “Dalej”.

 

 

 

 

 

 

2. W kolejnym kroku podajemy nazwę konta, adres e-mail oraz hasło.

 

 

 

 

 

 

3.Wymagana jest ręczna konfiguracja konta, dlatego należy wybrać typ konta (polecamy wybranie protokołu  IMAP) oraz wprowadzić dane serwera poczty wychodzącej oraz przychodzącej.

Nazwa serwera poczty wychodzącej i przychodzącej to nazwa serwera opisana na początku artykułu

 

 

 

 

 

 

Uwaga:W przypadku braku weryfikacji certyfikatu SSL ( certyfikat jest typu wildcard, wystawiony dla *.uphost.pro),należy rozwinąć szczegóły i zaznaczyć “zawsze ufaj….” oraz zatwierdzić tę operację.

  • 0 Users Found This Useful
Was this answer helpful?

Related Articles

Jak zmienić hasło do konta e-mail?

Aby dokonać zmiany hasła do danej skrzynki pocztowej logujemy się do panelu directadmin następnie...

Jak skonfigurować konto pocztowe w kliencie poczty thunderbird ?

Konfiguracja konta pocztowego w kliencie poczty thunderbird to zaledwie kilka prostych kroków....

Jak dodac konto pocztowe?

Jak dodać konto pocztowe na naszym serwerze?   W celu utworzenia nowej skrzynki pocztowej we...

Jak przekierowac wiadomości e-mail na inne konto pocztowe?

Aby przekierować wiadomości e-mail czyli pocztę na inne konto e-mail znajdujące się na...

Jak pobrać wiadomość email do formatu .eml ?

Aby pobrać wiadomość email wraz z pełnymi nagłowkami którą można przekazać potem dalej należy...