Przed rozpoczęciem konfiguracji będziesz potrzebował nazwy serwera poczty wychodzącej i przychodzącej.
Nazwa serwera poczty jest identyczna jak nazwa serwera – aby ją sprawdzić zaloguj się do panelu klienta, wybierz z górne Menu “Usługi”–> “Moje usługi” i pod daną usługą będzie podana jej nazwa.
Przykładowa nazwa serwera to vpsxxx.uphost.pro
Aby skonfigurować klienta poczty na Mac OS:
1.W pierwszym kroku uruchomienia systemowego programu pocztowego należy wybrać “Dodaj inne konto pocztowe” i nacisnąć “Dalej”.
2. W kolejnym kroku podajemy nazwę konta, adres e-mail oraz hasło.
3.Wymagana jest ręczna konfiguracja konta, dlatego należy wybrać typ konta (polecamy wybranie protokołu IMAP) oraz wprowadzić dane serwera poczty wychodzącej oraz przychodzącej.
Nazwa serwera poczty wychodzącej i przychodzącej to nazwa serwera opisana na początku artykułu
Uwaga:W przypadku braku weryfikacji certyfikatu SSL ( certyfikat jest typu wildcard, wystawiony dla *.uphost.pro),należy rozwinąć szczegóły i zaznaczyć “zawsze ufaj….” oraz zatwierdzić tę operację.