Czym się różnią pakiety administracji?

Obecnie oferujemy 3 pakiety administracji:

  • Pakiet Mini
  • Pakiet Standard
  • Pakiet Premium

 

Pakiet Mini

Pakiet idealny dla Ciebie jeśli:

  • potrafisz sprawdzić logi poczty/witryn i na ich podstawie samodzielnie zrozumieć i rozwiązać problem
  • obsługa panelu directadmin w przeglądarce nie jest Ci obca na każdnym poziomie ( administrator,reseller,użytkownik)
  • nie potrzebujesz dostępu do konta root-a, ani nie chcesz samodzielnie zarządzać serwerem
  • chcesz by ktoś inny dbał o krytyczne aktualizacje na serwerze i monitorował czy usługi działają poprawnie

Pakiet zawiera:

  1. Monitoring dostępności serwera ( ping)
  2. Monitoring działania podstawowych usług: http | mysql | php | poczta
  3. Naprawa działania w/w usług w przypadku wykrycia niedostępności
  4. W przypadku serwerów dedykowanych – monitoring podzespołów serwera
  5. Kopia zapasowa co 24h do 7 dni wstecz

 

Pakiet Standard

Najpopularniejszy i najbardziej zalecany pakiet administracji. Dla każdego kto chce skupić się na swoim biznesie, a wszystkie pojawiające się problemy przekazywać mailowo do Nas.

Nie musisz tu na niczym się znać – wystarczy napisać do Nas i chętnie pomożemy Ci w każdej sprawie.

Pakiet zawiera:

  1. Monitoring dostępności serwera ( ping)
  2. Monitoring działania podstawowych usług: http | mysql | php | poczta
  3. Naprawa działania w/w usług w przypadku wykrycia niedostępności
  4. W przypadku serwerów dedykowanych – monitoring podzespołów serwera
  5. Kopia zapasowa co 24h do 7 dni wstecz
  6. Pomoc dotycząca błędów w działaniu witryn, poczty
  7. Doinstalowanie dodatkowych modułów dla php /httpd
  8. Podstawowa analiza logów
  9. Podstawowa pomoc techniczna dotycząca obsługi panelu DirectAdmin i jego konfiguracji

 

Pakiet Premium

Opcja dla najbardziej wymagających, którzy potrzebują bieżącego i szerokiego zakresu wsparcia – od spraw związanych z działaniem stron po dedykowane optymalizacje, konfigurację oraz analizy wydajnościowe.

Pakiet zawiera opcje z pakietu standard oraz:

  1. Pełna pomoc  dotycząca błędów w działaniu witryn – analiza działania i wskazanie wąskich gardeł skryptu
  2. Konfiguracja i optymalizacja php/mysql, dostosowanie do maksymalnej wydajności wskazanych witryn
  3. Pełna pomoc techniczna zarówno obsługi panelu directAdmin, jak i usług takich jak ftp/mysql/poczta
  4. Pełna analiza logów, wskazanie nieprawidłowości mogących wpływać na problemy z działaniem usługi/witryny
  5. Bezpłatna migracja danych na nasz serwer
  • 0 Klienci ocenili te informacje jako pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Podobne

Jak usunąć cache DNS?

Aby wymusić odświeżenie cache DNS w systemie Windows należy 1) nacisnąć jednocześnie klawisz...

Jak wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki?

W celu wyczyszczenia cache przeglądarki na danej witrynie w systemie windows należy użyć jednego...

Jak zmienić hasło do panelu DirectAdmin?

Aby zresetować zapomniane hasło do panelu directadmin należy skontaktować się z nami za pomocą...

Jak przekierować domenę na inny adres z poziomu DirectAdmin ?

W celu przekierowania domeny na inną logujemy się do panelu directadmin wybieramy domenę która...

Konfiguracja firewalla csf w DirectAdmin – odblokowanie, zdjęcie/założenie blokady dla adresu IP

Na wszystkich serwerach VPS lub dedykowanych z panelem DirectAdmin, konfigurowanych przez nas,...